Centrum Pomocy
Witaj w Centrum Obsługi Klienta, wybierz interesujący Cię temat:
Oczywiście, jeżeli nie wiesz jak dokonać zakupu lub masz wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod numerem +48 732 123 887
W wiekszości przypadków nasze meble dostarczane są w elementach do samodzielnego montażu.
Wymiary możemy znaleźć w środkowej części opisu danego produktu.
W chwili obecnej firma Trend Home nie prowadzi sprzedaży mebli na wymiar. Oferujemy szeroką gamę produktów, gdzie każdy może wybrać coś dla siebie bez konieczności zwiększania kosztów przy produkcji mebli na zamówienie.
Nie, zestaw nie zawiera asortymentu do mocowania do ściany. Przedmioty takie jak lustra czy płyty wiszące wymagają kupna we własnym zakresie kołków montażowych lub kleju do mocowania.
Czas oczekiwania na dostawę składa się z a) czasu przygotowania wysyłki, pakowania produktu b) czasu transportu. Łącznie czas oczekiwania na otrzymanie produktu jest przewidywany na karcie produktu i dalej szacowany w koszyku.
Tak, sklep w języku angielskim dostępny jest pod adresem www.trend-home.co.uk, sklep w języku francuskim znajduje się pod adresem www.trend-home.fr
Nie, sprzedaż jest możliwa jedynie online.
Tak, w sklepie istnieje możliwość zakupy na PayU Raty. W tym celu zapełnij swój koszyk. Złóż zamówienie i jako formę płatności wybierz PayU Raty. Krótki wniosek i weryfikacja wniosku po stronie PayU sprawi, że meblami możemy cieszyć się już teraz, a płatność rozłożyć na dogodne raty
W paczce znajduje się dobrze zabezpieczony mebel z wypełnieniem w kartonowej otoczce. Mebel przychodzi w częściach. Mebel nie posiada dodatkowych narzędzi do złożenia. W te trzeba się zaopatrzyć przed przystąpieniem do montażu. Meble wiszące nie zawierają elementów do powieszenia. Konieczne będzie dokupienie ich przed montażem
Tak, jest taka możliwość. O takie kwestie zostaniesz zapytany/a w trakcie składania zamówienia. Wpisz poprawne dane w formularzu przy finalizowaniu zamówienia.
Tak, jest taka możliwość. Skontaktuj się w celu omówienia detali.
Tak, nasze produkty posiadają 24 miesiące gwarancji dla klientów indywidualnych.
Oczywiście, bez problemu wysyłamy meble za granicę. Wybierz interesujący Cię kraj w trakcie składania zamówienia.
Na tym etapie składania zamówienia niestety nie ma możliwości zmiany jego składu.
Najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z opcji, którą oferuje GLS (nasza firma kurierska). Na podany w zamówieniu adres email przyjdzie do Państwa wiadomość od GLS z informacją o dostawie i możliwością zmiany adresu dostawy.
Kurier ma obowiązek dostarczyć do drzwi paczkę o wadze nie przekraczającej 30kg. Żadna pojedyncza paczka nie powinna przekraczać tej wagi, w związku z tym Kurier powinien dostarczyć paczkę do domu.
Mailowo wysyłamy na bieżąco informacje dotyczące statusu paczki. Ponadto logując się do swojego Panelu Klienta można sprawdzić wiele detali w tym śledzić paczkę.
W trosce o oszczędność czasu klienta, preferujemy kontakt mailowy. Codziennie obsługujemy dużą ilość kupujących, forma mailowa pozwala nam odpisać na zagadnienie niezwłocznie. Pamiętaj, że status zamówienia sprawdzisz sam/a logując się do Panelu Klienta.
Formularz reklamacyjny znajduję się w stopcę strony https://trend-home.pl/
Zgłoś reklamację
Jako klient indywidualny, rozszerzamy Twoje prawa. Wierzymy w jakość naszych mebli. W związku z tym masz aż 15 dni na zwrot zakupionych produktów.
Owszem, ale produkt nie może posiadać śladów użytkowania.
Prosimy o kontakt pod adres e-mail reklamacje@trend-home.pl. Elementy, które uległy uszkodzeniu zostaną wymienione.
Zły stan techniczny opakowania wcale nie musi świadczyć o tym, że coś stało się z przesyłką. Warto jednak w tej sytuacji sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Ma on obowiązek na żądanie klienta otworzyć paczkę. Tłumaczenie, że nie ma na to czasu, nie jest dopuszczalne.
Dysponując protokołem szkody odbiorca przesyłki może złożyć reklamację do przewoźnika według jego wewnętrznej procedury. Można również przesłać skan protokołu szkody oraz zdjęcia wszelkich uszkodzeń paczki.
Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero z tego miejsca zostaje odesłana do TREND HOME.
Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego wykorzystania produktu lub z błędnego użytkowania nie podlegają gwarancji. Uwaga! Uszkodzenia wynikłe podczas składania mebla niezgodnego z instrukcją także nie są objęte reklamacją!
Szanujemy Twoje prawo do zwrotu, w związku z tym masz aż 15 dni na zwrot! Pamiętaj, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i był prawidłowo przygotowany do transportu zwrotnego. Szkody wynikłe z błędu klienta pomniejszaja wartość zwrotu.