Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Centrum Pomocy

Witaj w Centrum Obsługi Klienta, wybierz interesujący Cię temat:

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Oczywiście, jeżeli nie wiesz jak dokonać zakupu lub masz wątpliwości zachęcamy do kontaktu pod numerem +48 732 123 887

Czy produkt wymaga montażu?

W wiekszości przypadków nasze meble dostarczane są w elementach do samodzielnego montażu.

Jakie są wymiary mebla?

Wymiary możemy znaleźć w środkowej części opisu danego produktu.

Czy wykonujecie meble na wymiar?

W chwili obecnej firma Trend Home nie prowadzi sprzedaży mebli na wymiar. Oferujemy szeroką gamę produktów, gdzie każdy może wybrać coś dla siebie bez konieczności zwiększania kosztów przy produkcji mebli na zamówienie.

Czy zestaw zawiera mocowanie do ściany?

Nie, zestaw nie zawiera asortymentu do mocowania do ściany. Przedmioty takie jak lustra czy płyty wiszące wymagają kupna we własnym zakresie kołków montażowych lub kleju do mocowania.

Jak długi jest czas oczekiwania na dostawę?

Czas oczekiwania na dostawę składa się z a) czasu przygotowania wysyłki, pakowania produktu b) czasu transportu. Łącznie czas oczekiwania na otrzymanie produktu jest przewidywany na karcie produktu i dalej szacowany w koszyku.

Czy sklep dostępny jest w języku obcym?

Tak, sklep w języku angielskim dostępny jest pod adresem www.trend-home.co.uk, sklep w języku francuskim znajduje się pod adresem www.trend-home.fr

Czy posiadacie sklepy stacjonarne lub showroomy?

Nie, sprzedaż jest możliwa jedynie online.

Czy jest możliwość zakupów na raty ?

Tak, w sklepie istnieje możliwość zakupy na PayU Raty. W tym celu zapełnij swój koszyk. Złóż zamówienie i jako formę płatności wybierz PayU Raty. Krótki wniosek i weryfikacja wniosku po stronie PayU sprawi, że meblami możemy cieszyć się już teraz, a płatność rozłożyć na dogodne raty

Co standardowo znajduje się w paczce z meblem?

W paczce znajduje się dobrze zabezpieczony mebel z wypełnieniem w kartonowej otoczce. Mebel przychodzi w częściach. Mebel nie posiada dodatkowych narzędzi do złożenia. W te trzeba się zaopatrzyć przed przystąpieniem do montażu. Meble wiszące nie zawierają elementów do powieszenia. Konieczne będzie dokupienie ich przed montażem

Czy mogę zamówić towar podając inne miejsce odbioru niż podczas rejestracji?

Tak, jest taka możliwość. O takie kwestie zostaniesz zapytany/a w trakcie składania zamówienia. Wpisz poprawne dane w formularzu przy finalizowaniu zamówienia.

Czy można kupić pojedyncze elementy mebla np. uchwyty, półki?

Tak, jest taka możliwość. Skontaktuj się w celu omówienia detali.

Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, nasze produkty posiadają 24 miesiące gwarancji dla klientów indywidualnych.

Czy możliwa jest wysyłka mebli za granicę?

Oczywiście, bez problemu wysyłamy meble za granicę. Wybierz interesujący Cię kraj w trakcie składania zamówienia.

Czy można zmienić zamówienie po przyjęciu go przez nas do realizacji?

Na tym etapie składania zamówienia niestety nie ma możliwości zmiany jego składu.

Chciałbym zmienić adres dostawy (zamówienie zostało już złożone i zapłacone).

Najprostszym rozwiązaniem jest skorzystanie z opcji, którą oferuje GLS (nasza firma kurierska). Na podany w zamówieniu adres email przyjdzie do Państwa wiadomość od GLS z informacją o dostawie i możliwością zmiany adresu dostawy.

Czy kurier wniesię moją paczkę na piętro?

Kurier ma obowiązek dostarczyć do drzwi paczkę o wadze nie przekraczającej 30kg. Żadna pojedyncza paczka nie powinna przekraczać tej wagi, w związku z tym Kurier powinien dostarczyć paczkę do domu.

Gdzie mogę sprawdzić statusu swojej przesyłki?

Mailowo wysyłamy na bieżąco informacje dotyczące statusu paczki. Ponadto logując się do swojego Panelu Klienta można sprawdzić wiele detali w tym śledzić paczkę.

Czy mogę porozmawiać telefonicznie o statusie swojej przesyłki?

W trosce o oszczędność czasu klienta, preferujemy kontakt mailowy. Codziennie obsługujemy dużą ilość kupujących, forma mailowa pozwala nam odpisać na zagadnienie niezwłocznie. Pamiętaj, że status zamówienia sprawdzisz sam/a logując się do Panelu Klienta.

Gdzie mogę zgłosić reklamację?

Formularz reklamacyjny znajduję się w stopcę strony https://trend-home.pl/
Zgłoś reklamację

Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?

Jako klient indywidualny, rozszerzamy Twoje prawa. Wierzymy w jakość naszych mebli. W związku z tym masz aż 15 dni na zwrot zakupionych produktów.

Kupiłem/łam produkt testowo, czy mogę go oddać?

Owszem, ale produkt nie może posiadać śladów użytkowania.

Mebel przyszedł połamany, co teraz?

Prosimy o kontakt pod adres e-mail reklamacje@trend-home.pl. Elementy, które uległy uszkodzeniu zostaną wymienione.

Paczka wygląda na uszkodzoną, mam ją przyjąć?

Zły stan techniczny opakowania wcale nie musi świadczyć o tym, że coś stało się z przesyłką. Warto jednak w tej sytuacji sprawdzić jej zawartość w obecności kuriera. Ma on obowiązek na żądanie klienta otworzyć paczkę. Tłumaczenie, że nie ma na to czasu, nie jest dopuszczalne.

Spisałam protokół szkody z kurierem, co teraz?

Dysponując protokołem szkody odbiorca przesyłki może złożyć reklamację do przewoźnika według jego wewnętrznej procedury. Można również przesłać skan protokołu szkody oraz zdjęcia wszelkich uszkodzeń paczki.

Paczka nie została dostarczona, mogę ją jakoś odebrać?

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, a w przypadku jej niepowodzenia, jeszcze jedną. Po trzech próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero z tego miejsca zostaje odesłana do TREND HOME.

Czy gwarancja obejmuje także uszkodzenia mechaniczne?

Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego wykorzystania produktu lub z błędnego użytkowania nie podlegają gwarancji. Uwaga! Uszkodzenia wynikłe podczas składania mebla niezgodnego z instrukcją także nie są objęte reklamacją!

Czy mogę zwrócić towar, jeśli nie spełnia moich oczekwiań ?

Szanujemy Twoje prawo do zwrotu, w związku z tym masz aż 15 dni na zwrot! Pamiętaj, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i był prawidłowo przygotowany do transportu zwrotnego. Szkody wynikłe z błędu klienta pomniejszaja wartość zwrotu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel